torek, 08. september 2015

Nakupovanje v Gradcu 1. / Shopping in Graz 1.

Ahoj! :)
Hello! :)
Preteklo soboto je bil dan, ki sem ga čakala že cel avgust. Ob osmih sem se odpravila proti Ljubljani, kjer sem pobrala Natalijo nato pa sva zavili proti štajerskim koncem, kjer se nama je pridružila še prijateljica Patricija. Nato smo začele slediti tablam z napisom Graz. Pot je bila preprosta, ves čas se namreč pelješ po avtocesti, ko prispeš do cilja, pa je izvoz jasno označen (kot je v svoji objavi super zapisala tudi Monika - Sugarlove blog, ki se ji še enkrat zahvaljujemo tudi za vse ostale informacije :D).
The past Saturday was the day that I've been waiting for a really long time. At eight o'clock I went to Ljubljana where I picked up Natalija and then we headed to the region called Štajerska where we met up with our friend Patricija. Together we headed to Graz. We had almost no troubles finding the shopping centre and you basically just use the highway. The exit was clearly marked (as Monika from Sugarlove blog wrote in her post and we also need to thank her for all the additional information she provided).

Nakupovalni center Seiersberg je ogromen, vendar so deli centra jasno označeni in pri vsakemu vhodu lahko prejmeš tudi zemljevid (ki smo ga me kar dobro izkoristile). Nekatere trgovine so nam bile že poznane (H&M, Orsay, New Yorker, Mueller), spet drugih v Sloveniji ne moremo najti: Douglas, Bipa in pa seveda Primark. Kar se tiče  drogerij, imajo veliko izdelkov, ki so pri nas zelo iskani (Mac, Soap and Glory, tudi Maybelline je malo bolje založen, ...), čeprav sama osebno nisem našla nič, kar bi bilo po mojem okusu. 

V Bipi sem tako kupila le moder eyeliner znamke Gosh in pa šampon od Herbal Essence. V Muellerju pa se je v nakupovalni košarici znašla gobica za nanašanje pudra/korektorja. 

Primark pa je seveda že druga zgodba. :D
Trgovina je ogromna in ogromno je tudi ljudi, tako nakupovalcev kot tudi zaposlenih. Kljub gneči je trgovina lepo urejena in organizirana, izdelki so lepo razstavljeni. Super je, ker so vse velikosti označene z različnimi barvami, npr. velikost 42 je označena z rumeno barvo (nalepke ali obešalniki) in to prav vsi izdelki (hlače, majice, puloverji, jakne itd.)  Edino kar bi bilo vredno opozorila je, da lahko v garderobo neseš le osem kosov oblačil (same sicer nismo opazile, da bi to bilo kje zabeleženo, so nas pa na to opozorili zaposleni, saj smo potem nekaj kosov morale pustiti v vrečki, ki jo na koncu sicer dobiš nazaj). 

The shopping centre Seiersberg is gigantic, luckily all the parts are clearly marked and you can also get a map of the place (which we used quite a bit). Some of the stores are the same as the ones here in Slovenia (H&M, New Yorker, Mueller) and some are not: Douglas, Bipa and of course Primark. The beauty shops stock up on some brands and products that we can't buy in Slovenia (Mac, Soap and Glory, also Maybelline has a larger stand for example, ...)
but there wasn't anything particular that I liked.
In Bipa I only bought a blue eyeliner from the brand Gosh and a shampoo from Herbal Essence. In Mueller I bought a beauty blender from the brand Body&Soul.

But Primark is another story altogether. :D
The shop is enormous and there are a lot of shoppers as well as employees. It's is nicely organized despite the huge number of costumers. I think that is is great that all the items (T-shirts, pants, leggings, jackets) with the same size are marked with one colour, for example size 42 is marked with yellow (hangers and stickers). The only thing I would like to mention is that you can only take 8 items at once to the changing room (a fact we didn't know and we had to leave some items in a bag, which you get back when you leave the changing room). 
Spodaj so objavljene fotografije izdelkov, ki sem jih kupila. :)
Below you can see the pictures of the things I bought. :)
 Vse pižame so noro lepe. 
All the pyjamas look really cute. 
I <3 pandas.
Navdušena sem bila tudi nad otroškim oddelkom (pokupila bi lahko pol trgovine :P), kjer sem izbrala nekaj kosov za svojo nečakinjo.
I also loved the section with clothes for todllers (I wanted to buy half of the things I saw :P), where I picked out some pieces for my niece.
Želela bi si le, da bi bil Primark malo bolje založen kar se tiče posteljnin, blazin in podobno, ker sem si želela kupiti nekatere izdelke iz kolekcije, ki jo je predstavila ena izmed Youtuberk - Gabriella, ki jih spremljam, vendar je niso imeli.
I only wished that this particular Primark offered more things in the Home section. I wanted to get a duvet set from Gabriella's collection but they didn't have it. 

Primark bom kmalu spet obiskala, obisk pa priporočam tudi vam. :)

Prvič bo to en fajn izlet, drugič pa vas bo Primark naravnost očaral s svojo ponudbo in nenazadnje se boste domov lahko odpravili polno založeni, vendar pa se to v vaši denarnici še zdaleč ne bo tako poznalo kot v kakšni drugi trgovini.
I will go back to Primark really soon and I suggest you do the same. :)
First of all you'll have a lovely trip and secondly Primark will definitely dazzle you with the products it offers and most importantly  you will be able to pack your bags without worrying how will that affect your wallet.

V prihodnji objavi vam bo svoje vtise zaupala še Natalija, poleg tega pa vam bo razkrila še smešne prigodne našega potepanja. 

In the next post you will get the chance to read about Natalija's experience with Primark and she will also share with you some funny things that occurred during our trip.

Tamara

8 komentarji:

  1. Jaz sem bila v Primarku večkrat na Dunaju, je res pravo doživetje ta trgovina! :) Drugače pa super nakup, sploh so mi všeč čevljiii <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz sem bila res navdušena no. :D :D Pa bile smo notri pomojem tri ure, ampak jst bi lahko bila še tri dodatne. :D
      Ja čevlji so bili pa ljubezen na prvi pogled, pa FUL so udobni. Edino, ko sem prišla domov sem se spomnila, da bodo najverjetneje morali počakati do naslednje spomladanske/poletne sezone. :D Ker zakaj bi si kupila gležnarje ali pa superge, če lahko kupim odprte čevlje s peto. :D :D

      Izbriši
  2. Oh, koliko cute stvari na kupu. Sploh pa te pižame, mimo tega res ne morem. Jaz sem si v Primarku kupila ena luškano z mopsi (Hugs & Pugs), tako udobna je, da ne moreš verjeti.
    Jaz na žalost do kabine sploh nisem prišla, ker je čakalo (brez pretiravanja) pred mano v vrsti 50 ljudi. Sobota popoldne res ni pravi čas za Primark. :D
    Zgleda, da ste vi imele nekoliko več sreče. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pižame so bile tudi moja šibka točka. :D Mi je žal, da nisem vzela še kakšne, ker so res kjut. Še posebej ta s pandami je top material!
      Me smo šle do kabin, pa hvala bogu ni bilo prevelike gužve in je kar hitro potekalo tako, da smo imele kar srečo. Sicer sem sama že v osnovi poskušala največ stvari izbrati na oko oziroma pomeriti kar "po telesu", da ne bi bilo treba iti tolikokrat do kabin. :D Največji problem se mi zdi, da so kakšne hlače al pa oblekce, ker majica ni take krize, če je malo prevelika, jo poskušaš tako stilirati, da je okej. Če pa kupiš prevelike al pa premajhne hlače je pa potem kar malo kriza. :D

      Izbriši
  3. Že na prvi sliki se vama vidi, kako sta bli zadovoljni. :D Prav žarita od veselja. :P
    Wauuuu, ful, ful lepe stvari si kupila. <3 Sploh obe toaletki, nogavice (fuuul lepi motivi! <3), čevlji. Da ne govorim o pižami s srnico, wau, nekaj posebnega je! *.*
    Upam, da tudi meni kdaj v bližnji prihodnosti uspe iti v Primark, vse povsod samo navdušenje nad njihovo trgovino. :P V preteklosti smo s starši veliko hodili v Graz v razne trgovine z oblačili, belo tehniko, itd., ker so imeli res boljšo ponudbo kot pri nas..Bom jih mogla spet prepričat, sploh, če so cene v Primarku ugodne in je velika ponudba. :D Koliko pa pribl. pridejo majice, pižame?
    Jaz pa bi poleg Primarka verjetno še kakšni dve uri preživela v drogerijah, me res jezi, da je pri nas dosti manjša ponudba npr. Maybelline izdelkov. :(
    Se veselim še Natalijinega poročila. :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, midve sva res totalno navdušeni nad Primarkom. :D
      Hvala. :D Toaletk imajo toliko, da dol padeš in vse so ful lepe...sem imela kar malo težav, da sem se odločila samo za dve. :D
      Ja sej včasih se mi zdi, da se je v Avstrijo ful več hodilo, pa mogoče, da se ta trend počasi vrača.
      Bombažne majice (zgoraj na sliki tista everyday should be a beach day) so po 3 eur, pa motivov je res ogromno! Pižama (panda, samo spodnji del) pride 8 eur, kompleti so po 10 (dolge in kratke verzije pižam), pa ful ugodno je tudi spodnje perilo, nogavičke imaš v paketu 7 za 2 ali 3 eure, čevlji so bili npr. 9 eur (sicer znižani iz 20). Tako, da res poskusi koga najti, da greste malo naokoli. :D
      Drogerije so pa res ja bolje založene kot pri nas, sicer cene izdelkov, ki jih imamo tudi mi, niso tako različne je pa ponudba definitivno boljša. :D
      Hvala za branje in komentiranje! Tale del je mogoče še boljši kot samo pisanje objave. ;) <3

      Izbriši
  4. Joj toaletke in pižame so mi takoj padle v oči :D res zadnji čas, da se odpravim malo v shopping :D Komaj čakam, da vidim še kaj si je Natalija privoščila :D

    OdgovoriIzbriši
  5. :D Tudi meni so v trgovini takoj bile všeč! Jaaa. :D

    OdgovoriIzbriši

Thank you for taking your time to comment on our posts, we love to read them and answer back. <3