ponedeljek, 08. avgust 2016

Ocena Golden Rose Longstay tekoče mat šminke (10) / Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick review (10)

Ahoj! :) 
Hello! :)
"Golden Rose ima v ponudbi nove šminke! Ali ti je katera všeč? Moram imeti odtenek 10!" se je pisalo v pogovoru s prijateljico Patricijo (na blogu ste jo srečali v tej objavi). Potem pa sem gledala razne swatche in razmišljala, da pa je mogoče vseeno preveč "drugačen" odtenek (Patricija je bila sicer spodbudna :P), nisem bila prepričana, če bi mi bil všeč na sebi ... In tako sem se v CityParku sprehodila mimo enkrat, dvakrat, trikrat (ja, omenjeno nakupovalno središče je skoraj moj drugi dom ;) ) preizkusila na roki, povprašala Tamaro, kaj si misli, prebrala nekaj različnih ocen ... Potem sva šli na dopust in sem bila odločena, da jo kupim v Kopru, ampak je niso imeli. :D 
No, včeraj pa sem se odpravila v drogerijo po nekaj malenkosti, bila sem sama in znova stopila do stojala, se pogovarjala s prodajalko, jo znova preizkusila na roki, pod lučko, izpod lučke, z vseh zornih kotov (ne vem, če sem že kdaj tako dolgo razmišljala o kakšni šminki) in se odločila - če ne kupim, ne bom nikoli vedela! Pa je šla z mano. Končno. 
"Golden Rose released new lipsticks! Do you like any of them? I must buy the one in the shade 10!" I told my friend Patricija (you've met her in this post) in our facebook chat. Then I found different swatches and I thought - maybe it is too much, maybe this shade is too "different" and I wasn't sure if it would suit me ... So I managed to walk over the GR stand in BTC City, once, twice three times (yes, this shopping center is almost like my second home :P), tried it on my arm, asked Tamara for her opinion, read some reviews ... Then we went on our vacation, so I decided to buy it in Koper - but they didn't have it. :D
However, yesterday I went to the drugstore to buy some wipes and other little things, I was alone and I went to the GR stand again, talked with the lady that works there, tried it on my arm again, put it under the light, observed the lipstick from all the angles (I don't know if I've ever put so much thinking into buying a lipstick) and decided - if I don't buy it, I'll never know how it is! So it went with me. Finally.
Odtenek je res zanimiv, na ustnicah izpade precej drugače, kot npr. na roki, pa tudi na fotografijah nisem najboljše ujela odtenka, še najbolje na prvi fotografiji.
The shade is really interesting, there is a big difference between the swatch on the arm and on the actual lips and even on the photos - I found it quite hard to caption the shade, I was successful only with the first photo.

Prvi vtis? Super, res mi ni žal! Nanos je dokaj enostaven, sicer je treba biti nekoliko previdnejši, tako kot pri vseh tekočih šminkah,vendar je aplikator dovolj precizen, da s tem ni večjih težav (mogoče tudi zato, ker sem navajena na tovrstne aplikatorje).
First impression? Awesome, I have no regrets! The application is quite easy because the applicator is precise enough (or maybe because I'm used to working with such applicators), but you still need to be careful enough like with every other liquid lipstick.

Na ustnicah se popolnoma posuši v približno dveh, treh minutah. Je res dolgo obstojna in kissproof? Je, na ustnicah sem jo imela približno 6 ur, vmes sem pila kavo in koktajl (ter ves čas zavzeto čvekala :P), prav tako se ni odtisnila na skodelico. Kasneje sem jedla krompirček, takrat pa se je začela brisati z ustnic, od notranjosti proti robu ustnic, brez tega pa bi zdržala še dlje. Ponoven nanos ne predstavlja problema, tudi če ne odstraniš prvega nanosa, občutka izsušenosti pa nisem čutila zelo dolgo (navadno ga precej hitro), kar me je zelo presenetilo, poleg obstojnosti. 
It takes about two to three minutes for the lipstick to dry completely. Is it really longstay and kissproof? Yes, I wore it for about 6 hours, in between I drank a coffee and a cocktail (and of course I was talking A LOT :P), it didn't come off and it didn't transfer to the coffee mug. Later I ate some french fries and the lipstick started to fade away, from inside to the edges of my lips, but if I didn't, it would last even longer than that. Re-application is simple, you don't have to take off the first layer and I must say that I didn't notice the feeling that it dried my lips for a very long time (usually I notice it quite quickly) and it surprised me very much, beside the long lasting effect.
Tako, šminka mi je zares všeč, prav tako ta poseben odtenek, ampak je pa s tem prišla še ena težava ... Imela bi jih še več! :D Cena se mi zdi primerna, za 5,5 ml sem odštela 5,90 € in v zameno za ta denar dobila res zadovoljiv produkt, ki nima dodanih parabenov in vsebuje vitamin E. :) 
Kako mi pristoji pa presodite sami:
That's it, I really like the lipstick, especially this special shade but there's seems to be a problem here ... I want more of them! :D The price is quite okay, it costs 5,90 € for a 5,5 ml and you get a good product, with no added parabens, enriched with E vitamin. :)
This is how it suits me:



Lepo se imejte in se beremo!
Have fun till the next post!


Natalija

8 komentarji:

  1. Imam točno ta odtenek in sem čisto navdušena :) Je pa res malce poseben odtenek, moj dragi je rekel, da imam ustnice kot da me zelo zebe :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, res je dober! :D hahaha ta je dobra. :D snežna kraljica. ;)

      Izbriši
  2. Me je presenetila slika, kjer jo nosiš :) na prvih slikah deluje totalno drugačen odtenek ;) paše ti, sama pa ne vem, če bi jo nosila. So pa tele šminke (v kakem drugem odtenku) visoko na moji listi želja ;)
    Xoxo,
    Ajda

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaa, res je težko ujeti odtenek. :D Hvala! :) Verjamem, ker je res malo nenavadna, ostale šminke so bolj "normalnih" barv, bo definitivno treba še po kakšno. ;) :D

      Izbriši
  3. Čudovit odtenek :$
    V Kopru pa sploh nimajo teh šmink ali se motim ? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! <3 Ne, na fb so zapisali, da so morali zapreti trgovinico. :/

      Izbriši
  4. U res zanimiv odtenek, zgleda zanimivo, tudi jaz ne vem kako bi izpadlo na meni, vsekakor pa pritegne pozornost verjetno :). Je nude, pa hkrati spet ni, res za snežne kraljice ;) Cena in obstojnost pa zvenita zelo OK :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe ja, je kar opazna. :D pa še zdi se mi, da se nekako spreminja glede na ostali makeup (npr. če imam oči naličene z vijolično barvo, mi tudi šminka potegne na vijolično), haha. :D Vsekakor pa težko na pamet presodiš, ali ti pristoji, ali ne tako zelo. :)

      Izbriši

Thank you for taking your time to comment on our posts, we love to read them and answer back. <3