petek, 05. avgust 2016

Spusti čarovnijo v svoje življenje / Let magic into your life

Ahoj!
Hello!

Sem Tamara in sem obsedena z organiziranjem, urejanjem in planiranjem na vseh področjih svojega življenja. :D Okej, priznam, da malce pretiravam, ampak resnično uživam v tem, da si vsak dan vzamem pol ure in v tistem času v svoj planer vnesem vse opravke, dogodke, dejavnosti in druge opombe, ki bi mi drugače ušle iz glave. Sem ena tistih "old school" ljudi, ki si stvari še vedno najraje zapiše na papir. Moji dnevi so skozi celo leto pestri in zato potrebujem planer, ki ima dovolj prostora, da vanj zapišem vse, kar mi pade na pamet. Lani sem čudovitega našla kar pri eni izmed slovenskih podjetnic (Katarina Račič) in nad njim sem bila navdušena (notranjost in kako sem ga uredila lahko vidiš tu). Magic planner me je prepričal zaradi svoje vizualne podobe in grafičnim oblikovanjem (planer je oblikovan tako, da imaš res dovolj prostora za vse svoje zapiske in opombe, poleg tega pa te na straneh spremljajo motivacijske misli), malce nevšečnosti so povzročale le mehke platnice (svoj planer namreč nosim povsod in je že pred koncem leta kar precej oguljen), ter tu in tam je bil na delu tiskarski škrat. 
My name is Tamara and I'm obsessed with planning and organising in all fields of my life.  :D Okay, I'm exaggerating a little bit but I really enjoy organising my planner and filing it with all  the important data, events, lists and things to do, which would otherwise slip my mind. I'm one of those weird "old school" people that still write everything down on paper. My days are always busy and I have a lot of things to think about and take care of and that's why it is important for me to have a planner with enough space to write everything down. Last year I found an awesome one made by a Slovene entrepreneur (Katarina Račič) and I instantly fell in love with it (you can see here how I organised and decorated it).  Magic Planner caught my attention because of its cover and graphic design (it is made in such a manner that you really have enough space to write everything down + it includes a whole bunch of motivational quotes). The only problem I had was with the paper back (I carry my planner everywhere with me and so its all scrunched by now) and there were a few minor spelling mistakes.

Že ob prejemu prvega planerja sem se odločila, da ko bodo na voljo novi, bom zopet oddala svoje naročilo. Pred parimi dnevi pa sem videla, da je bila moja odločitev prava, saj je planer dobil novo vizualno podobo, ki je še 100000000x bolj simpatična kot tista oziroma tiste, ki so bile na voljo lani. 
Na voljo so tri različne naslovnice in vsaki priprada en kompletek motivacijskih kartic. Jaz sem si svojega že izbrala in komaj čakam, da se spet na novo lotim urejanja. :D
Aja, saj res. Najpomembnejše bi skoraj izpustila. Prednaročila za tri različne planerje (na voljo samo sedaj, ponatisa ne bo!) so se začela DANES. Hitro klikni na Facebook stran Magic Planner, kjer imaš napisane vse podrobnosti. ;) 
When I got the first planner I immediately decided that when new ones come out I'm buying one. A few days ago that decision was once again confirmed because the planner was re-designed and it looks 100000000x times better than the ones from last year. There are three different designs available and each one comes with a pack of motivational cards. I already picked mine and I can't wait to star organising and decorating it.
Oh, I almost forgot to mention the most important thing. The pre-order for limited edition planners (available only now) started TODAY. Quickly go over to their Facebook page Magic planner, where you can see all the details.
Vir: FB - Magic planner
Vir: FB - Magic planner
Spodaj v komentarju lahko deliš, katera naslovnica ti je najbolj padla v oči, katerga sem izbrala sama pa boste lahko videli kmalu. ;)
You can tell me in the comments, which is your favourite design, mine is ... you'll find out soon enough. ;)

Tamara

2 komentarji:

  1. Jaz ta Magic planner spremljam že nekaj časa in ker sem bolj minimalistična oseba so mi novi planerji veliko bolj všeč kot stari :) Še posebej tale zlat izgleda fino :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaaa, ti zlati so res ful kjut, predvidevam, da bo velika večina izbrala ravno tega. :D

    OdgovoriIzbriši

Thank you for taking your time to comment on our posts, we love to read them and answer back. <3