torek, 20. september 2016

Nakup v Melviti / Melvita haul

Ahoj!
Hello!
Pred kratkim je sestra praznovala rojstni dan in po pošti je prejela Melvitin kuponček za popust v njihovi spletni trgovinici. Seveda priložnosti nisem hotela zamuditi in sem na listek želja tudi sama dodala en izdelek, sestra pa mi je nato odstopila še nekaj testerčkov. Ali so bili izdelki deležni mojega navdušenja?
A while ago my sister celebrated her birthday and she got a discount code for Melvita online store. I couldn't pass up on the opportunity and I quickly added something to the wishlist and my awesome sister also gave me a few mini versions of some products. Were the products worth the hype?
CERTIFICIRANO ORGANSKO OLJE ČRNE KUMINE / CERTIFIED - ORGANIC NIGELLA OIL

Kaj pravijo pri Melviti / Melvita says:  "Omenjeno organsko olje je pridobljeno s prvim hladnim stiskanjem semen črne kumine. Olje se tradicionalno uporablja za nego problematične, mastne in mešane kože. Deluje očiščevalno in poživljajoče."
"The organic oil is made from the first cold pressing of nigella seeds. Traditionally the oil was used for combination to oily skin. It has purifiying and invigorating properties."
Moje mnenje / My opinion: Olje črne kumine sem si že kar nekaj časa ogledovala, in ko se je ponudila priložnost, da ga kupim po malo ugodnejši ceni, z nakupom seveda nisem več odlašala. Sama imam mastno kožo, občasno pa je moj obraz deležen tudi pubertetniških izbruhov mozoljev. Iz tega razloga sem vedno na lovu za izdelki, ki so namenjeni mastni in problematični koži. Olje črne kumine uporabljam zvečer, ko že očistim svoj obraz. En sam stisk pumpice je dovolj, da navlažim celoten obraz, in da olje nežno in enakomerno vmasiram v kožo. Z izdelkom sem zelo zadovoljna, predvsem opazim razliko na svoji koži zjutraj, ko vstanem, saj je videti sveža in čista. Velikokrat se mi je namreč zgodilo, da se mi je predvsem T - predel tudi ponoči prekomerno mastil (kljub uporabi raznih krem za nego mastne kože), vendar pri omenjenem olju teh težav ni. Edina stvar, ki me pri izdelku malo moti, je njegov specifičen vonj, ki pa zagotovo ne izpodbije vseh ostalih prednosti, ki jih nudi.
I was waiting for quite a while to try Nigella oil and when the opportunity arose to buy it at a discounted price I didn't postpone the purchase any longer. I have oily skin with occasional hormonal acne outbursts and that's why I'm always on the hunt for products that work well with oily and problematic skin. I use this particular oil before bedtime, right after I cleanse my face, I usually warm it up in my hands and then massage it into my skin. You don't need a lot of product to cover your entire face. I'm really happy with the product, I especially see the difference when I wake up because my skin look healthy, fresh and clean. With some other products (also meant for oily skin) it has happened that I woke up in the morning and my T-zone (nose, forehead) was completely oily, but not with the nigella oil. The only downside to the product is the specific scent, but I guess I'll just have to get used to it.
16,30 €
 
ČISTO ARGANOVO OLJE / ARGAN OIL (tester / sample)

Kaj pravijo pri Melviti / Melvita says: "Arganovo olje je pridobljeno s prvim hladnim stiskanjem arganovih oreškov, je 100 % organsko in ima certifikata ECOCERT BIO in EFT. Uporablja se ga lahko za nego suhe kože, obraza in ustnic."
"The argan oil is made by first cold pressing of the fruit of argan tree. It is 100 % organic and attested Ecocert fair trade. You can use it for dry skin, face and lips."
Moje mnenje / My opinion: Z arganovim oljem sem se prvič srečala, ko smo dopustovali na Djerbi, kjer smo arganovo olje lahko kupili po kar precej ugodni ceni. Že takrat sem ga uporabljala predvsem za nego suhih in razpokanih komolcev, in tudi z Melvitinim arganovim oljem ni nič drugače. Izdelek je vreden svojega denarja, poleg tega pa ga uporabljaš v majhnih količinah, kar pomeni, da ga imaš lahko za kar nekaj časa.
I first used argan oil while being on vacation on Djerba, where you could easily get it for quite a bargain. I used it mainly for my overly dry elbows and I also use the Melvita one in the same manner. The product is definitely worth its money, especially since you don't use it up that quickly.
 
 19,90 €
CVETNA VODICA DAMAŠČANSKE VRTNICE / DAMASK ROSE FLORAL WATER (tester / sample)

Kaj pravijo pri Melviti / Melvita says: "Cvetna vodica s certifikatoma organske in pravične trgovine je pridobljena s parno destilacijo svežih cvetnih lističev damaščanske vrtnice. Cvetna vodica je bogata z naravnimi aktivnimi sestavinami, ki intenzivno vlažijo in obnavljajo kožo. (Izdelek je odličen za boj proti gubicam.)"
"Certified organic and fair trade floral water isobtained by steam distillation of fresh rose petals (Rosa damascena). The floral water is rich with active ingredients that are highly hydrating and regenerating. (A great product to fight wrinkles.)"
Moje mnenje / My opinion: Vodico sem do sedaj uporabila le dvakrat, mogoče trikrat, in sicer sem jo nanesla na  obraz pred nanosom ličil. Bolj podrobno mnenje bom dopisala, ko bom izdelek malo večkrat uporabila. 
I only used the floral water twice, maybe three times and I put in on my face right before I do my makeup. I will add a more detailed opinion once I'm done using it.
50 ml - 7,10 €
VLAŽILNA BB KREMA - ZF 15 / BB CREAM SPF 15 (tester / sample)

Kaj pravijo pri Melviti / Melvita says: "BB krema ima prefinjeno lahko strukturo obogateno s cvetno vodico vrtnice. Zagotavlja naravno prekrivnost in zdrav sijoč videz polti, ki traja ves dan."
"The BB cream has a delicate, light structure, enriched with floral rose water. It provides natural looking coverage that last all day."
Moje mnenje / My opinion: Od vseh danes omejenih Melvitinih izdelkov, ki sem jih preizkusila je bila tale BB krema absolutni zmagovalec. V moji rutini ličenja se je znašlo že kar nekaj BB krem, saj mi je všeč, da imajo navadno bolj lahko formulo kot pudri, vseeno pa nudijo srednjo prekrivnost, kar je za mojo kožo več kot dovolj. Ko sem odprla testerček, me je najprej pozdravil prijeten vonj, kar je bilo prvo presenečenje, še večje presenečenje pa je bilo, ko sem BB kremo nanesla na gobico in jo pričela vtirati v kožo. Kremo sem lahko brez težav razmazala po celotnem obrazu, lepo je prekrila moje nepravilnosti in na koncu nisem imela občutka, da mi je "zaprla" vse pore na obrazu. Tekstura je res lahka, obenem pa lepo prekrivna (ali bo dovolj prekrivna je odvisno od vsake posameznice in njene kože) in majhna količina je dovolj za celoten obraz. Danes je testerček že prazen (uporabila sem ga 4x), kmalu pa bo verjetno prazna tudi moja denarnica, saj bi BB kremo rada kupila v polni verziji, ki pa ni ravno poceni. 
From all the products mentioned today, this BB cream was the absolute winner. I have tried quite a few BB creams, beacuse I like the fact that they usually have a lighter formula that foundations yet at the same time they still offer enough coverage. When I opened the small sample I was first greeted with a really nice scent, which was a nice surprise, but an even bigger surprise happened when I put the cream on my beauty blender and started to spread it across my face. The application was really smooth, the coverage was amazing and in the end I didn't have the feeling that my skin can't breath. The formula is really light, it offers great coverage (this of course depends on your skin, for me it worked really well) and you don't even need to use that much product . The free sample is already empty (I used it four times) and very soon my wallet is probably also going to be empty, since I would like to buy the full size product which is a bit on the pricey side.
31,50 €

Kateri Melvitini izdelki pa so tvoji favoriti? Pri meni prva tri mesta zasedajo: 1. Izjemno zlato olje , 2. Olje črne kumine, 3. BB krema.

Which Melvita products are your favourites? My top three are:
1.  L’Or bio® Extraordinary Oil, 2. Nigella Oil, 3. BB cream.


Tamara

3 komentarji:

  1. Js sem cvetno vodico imela :) Najprej mi po ene treh uporabaj ni bila ne vem kako zelo všeč, po tistem sem se pa v njo zalubla :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sej pomojem jo bom jst tudi vzljubila, samo moram se spomnit, da jo uporabljam ... včasih dobim al pa kupim kakšno stvar in pol mal pozabim al pa tud časa nimam, da bi imela kakšen celoten postopek čiščenja obraza in dam sam mejkap dol in je to to :D #harshtruth
      Sej, kako jo pa ti uporabljaš?

      Izbriši
    2. Kadar ne nosim mejkapa mi je odlična za osvežitev. Včasih jo pa pred spanjem uporabim v smislu tonika, pa dam potem še čez kak serum in kremo :)

      Izbriši

Thank you for taking your time to comment on our posts, we love to read them and answer back. <3