petek, 23. september 2016

Nakup v spletni trgovini Yves Rocher / Yves Rocher haul

Ahoj!
Hello!
"Natalija, a si spet zapravljala?" ... "No, ja. Sem. AMPAK se je nakup res izplačal, res!"  - Se še kdo najde v takem pogovoru? ;)
"Natalija, were you spending money again?" ... Well, yes. I did. BUT it was such a bargain, I swear!" - Can anyone else relate? ;)
Tokrat sem se odločila, da si kupim parfum, ki sem ga že imela. Naročila sem ga na spletni strani Yves Rocher Slovenija, kjer je trenutno znižan za -30 %, tako sem zanj odštela 25,20 €! Gre za Comme une Evidence (30 ml), ki ga naravnost obožujem.
This time I decided to buy myself a perfume which I had before. I ordered it on their website, where it is currently 30 % off, so I got it for 25,20 €! It's Comme une Evidence (30 ml) and I really adore it.
V košarico sem dodala še masko za obraz z učinkom hlajenja (z vonjem brusnice), uporabimo jo 1 - 2x tedensko in pustimo delovati 3 minute. Do sedaj sem jo uporabila 2x in prvi vtis je zelo dober, količinsko je porabimo zelo malo, tako da imamo 50 ml izdelka dovolj za kar precej uporab. Na koži pusti prijeten, mehek občutek, uporabim jo pred nanosom ličil, saj se mi zdi, da je koža nato bolje pripravljena na nekaj dodatnih plasti raznih produktov. 5,90 €.
I also bought a cranberry cooling effect mask, it's meant to be used once or twice per week and left on a face for 3 minutes. I used it twice till now and I must say that my first impression is really good, we use a small amount of product so we have this 50 ml package for quite a lot of time. It leaves a nice and smooth feeling, I use it before I put on my makeup because I think that it really prepares my skin for some extra layers of different products. 5,90 €.
Glede na vrednost nakupa sem si lahko izbrala še dve brezplačni darilci, prvi izdelek je enojno senčilo za veke (2,5 g), ki vsebuje mikro bleščice in je rjavkasto-sive barve. 
Depending on the price of my purchase I was also able to choose two free gifts, one of them is this single eyeshadow (2,5 g), it contains micro glitter and is in brown-grayish color.
Drugi izdelek pa je gel za tuširanje z vonjem maline (400 ml), ko ga povonjaš, imaš občutek, da je pred teboj malinovec, diši res božansko. :D
The other product is a raspberry scented shower gel (400 ml) and when you smell it it feels like there is a syrup in raspberry flavour in front of you, it smells heavenly. :D

Pohvalila bi dostavo, na spletni strani piše, da paket pride v štirih dneh, in točno tako je tudi bilo, vse korektno in na mestu.

No, pa recite, da to ni bil dober nakup ... ;)

Natalija

4 komentarji:

  1. Lep nakup :) Parfum je v luštni embalaži, gel za tuširanje se pa fino bere. Super, da si si lahko izbrala še 2 izdelka :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Komaj čakam, da me povonjaš! :D Jaa, sploh nisem vedela, da imajo to v ponudbi. Niti za popuste, tako, da sem bila res ob pravem času na pravem mestu. :D

      Izbriši
  2. Ja, teli tuš gelčki grejo ven iz prodaje, tako da si kar naredi zalogo, meni je tale sicer presladek :)

    Ampak evidence mi je super za vsak dan :) <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima res precej sladek vonj, verjamem, da za marsikoga preveč. :D Parfumček pa top, ne morem ga prehvaliti. :) <3

      Izbriši

Thank you for taking your time to comment on our posts, we love to read them and answer back. <3