ponedeljek, 26. december 2016

Prvi tattoo

Hej! :D
Toreeeej ... Imam ga! Imam tattoo! Končno. :) V tej objavi bom odgovorila na nekaj najpogostejših vprašanj, ki jih dobivam - odgovori bodo subjektivni, kar pomeni, da bom odgovarjala z lastnega vidika doživljanja in ni nujno, da bi tako odgovorili tudi drugi ljudje, ki imajo tattoo.
1. Po resnici povej, koliko te je bolelo?
Popolnoma iskreno - sama sem mislila, da me bo zelo bolelo, saj se mi zdi, da sem pravi "mehkužec", ko pride do tovrstnih zadev, AMPAK ne, skoraj nič ni bolelo. Nekoliko pekočo bolečino sem čutila le na sredini, pri obeh r-jih, res minimalno, ostalo pa sploh ni vredno omembe. Prijateljica, ki ga ima prav tako na zapestju pa pravi, da jo je bolelo, kot da bi jo rezal z nožem. Očitno imam srečo. :)
2. Kaj uporabljaš za nego? Bepanthen mazilo?
Ne, uporabljam Tattoo care mazilo, je v prodajo prišlo ravno pravi čas. :D
3. Koliko časa si razmišljala o tem?
Že od malega sem imela priložnost tattooje "spoznati" od blizu, saj jih ima moj stric kar precej - pravi tattoo guy. :) Zagotovo je to vplivalo na mojo odločitev, saj mi niso bili predstavljeni kot neka tabu zadeva, kar je bilo včasih precej pogosto. Torej, to da si ga nekega dne želim tudi sama, je bilo jasno že zelo zgodaj. Kljub temu se nisem prenaglila, nisem hitela, da bi ga imela čimprej, ko bom le lahko, ampak sem si vzela čas za razmislek, tudi ko sem že vedela, kaj si želim, sem počakala še kakšno leto več, da se je ideja "usedla", vsidrala v možgane - in ko sem bila na točki, ko sem vedela, da ne želim več spreminjati motiva, je bilo to to. 
4. Si sama poiskala oziroma izbrala motiv?
Tako je, pisavo sem našla na internetu, jo prilagodila željam (da ni preveč poševna, odebeljena, da so vse črke takšne, kot želim, da je pika na i točno tam in ne malo višje ter podobno), tudi sliko oz. skico diamanta sem našla na internetu, le da so linije pri meni tanjše, kot so bile na sliki.
5. Kaj pa pomeni, če ni skrivnost?
Delno je, zato pomena ne razlagam ljudem, ki me ne poznajo dovolj dobro, da bi že sami ugotovili bistvo, zato bom tudi tukaj napisala bolj splošno razlago. Beseda warrior predstavlja moje "bitke" v življenju, diamant pa ... Recimo da spodbudo. 
6. Koliko časa ga imaš, kako si izbrala tattoo artista, sledi še kakšen?
Imam ga od 24. 11. 2016, izbrala pa sem ga tako, da sem se pozanimala pri poznavalcu - stricu. :P On me je še pred tetoviranjem seznanil z dejstvom: "Ampak sej veš, da pol k ga maš, ne boš ostala pr enem? Pol si začarana. ;)."




Hvala, da ste si vzeli čas za branje.<3

14 komentarji:

  1. Kako mirna si videti na prvi fotki. Jaz si že sebe predstavljam, kako se trudim ne jokati :P In še enkrat: zelo lep tattoo!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sem se pripravila, haha. :P in bila potem začudena, kako to, da me ne boli za umret, hahaha. :D Ko je začel, sem pogledala strica in on meni: "A si uredu?" -"Ja, sam res me ne boli. O.o" on: "NO VIDŠ, A SM TI REKU, DA NI PANIKE." :D
      Hvala! <33

      Izbriši
    2. Haha, si me nasmejala :D Potem, če se sama kdaj odločim za tattoo, pokličem tvojega strica, za spodbudo a ne :P

      Izbriši
  2. Aaa..super objavaa😍cestitke za pogum natalija😘

    OdgovoriIzbriši
  3. Pogumna si! Sploh glede na to, da tudi jaz spadam med tiste bolj mehkužne in vem kakšen strah je to :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, potem pa res veš. :D Samo se mi zdi, da sem kar malo preveč pogumna sedaj, ne morem vedet, koliko bi me bolelo na kakšnem drugem delu telesa, ampak v glavi imam pa kar uno "eh dej, sej si vidla, da ni blo use skup nč boleče, zihr je povsod tko." :P

      Izbriši
    2. haha :D ja sej naj bi bla kar ogromna razlika glede na dele telesa :D Upam, da boš spet zbrala pogum in se malo popisala ;) hh.

      Izbriši
    3. Ja, sej zato! :D Bomo videli. ;)

      Izbriši
  4. Lep tatu! Všeč mi je, ker je majhen. Jaz sem se že zdavnaj odločila, da tatujev pri meni ne bo, čeprav so mi zelo všeč, ma sem res mehkužec in me hitro boli. Ne, hvala =P
    Xoxo, A.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O hvala! :)) jaa, meni so tudi majhni najlepši. <3 Ma saj pravim, tudi jaz se smatram kot mehkužko, pa ni bilo panike. Dokler ne probaš, ne veš. :P sicer pa ja, vsak zase ve. :D

      Izbriši
  5. Ful je lep. <3 Jaz se zanj še nekako nisem odločila, mi je pa zanimivo gledat tatuje od drugih ljudi. :D

    OdgovoriIzbriši

Thank you for taking your time to comment on our posts, we love to read them and answer back. <3