petek, 27. januar 2017

Januarski zaključki

Živjo!

Januar se počasi izteka in odločila sem se, da povzamem nekaj dogodkov, ki so se odvili v tem mesecu.

vir: lovethispic.com
Z novim letom sem si zadala določene novoletne zaobljube in porazno moram priznati, da z izjemo ene, nisem nobeni posvetila dovolj časa oziroma so se moja prizadevanja za uresničitev kratko malo slabo končala. Pri oblikovanju ciljev, ki si jih želim uresničiti v letu 2017, sem bila izredno sistematična in pozorna, beri pri sestavljanju sem uporabila metodo S.M.A.R.T (specific, measurable, attainable, realistic, timely), ki predvideva, da svoje cilje oblikuješ tako da:
- so izraženi čim bolj specifično,
- da imajo določen časovni okvir v katerem jih želiš uresničiti,
- da si predpostaviš merila, po katerih boš vedel, da so cilji uresničeni,
- cilji, ki si jih zastaviš, ti morajo resnično nekaj pomeniti, ker jih boš tako lažje in z več motivacije skušal uresničiti,
- poleg tega pa morajo biti cilji, ki si jih zastaviš, čim bolj realni, kar pomeni, da upoštevaš okoliščine (družbene, finančne, itd.) v katerih si trenutno.
Kar sem želela povedati je to, da včasih kljub natančnemu in previdnemu načrtovanju ne gre vse po načrtih in stvari stojijo pri miru. Zame to predstavlja ogromno frustracijo, ker sem imela v glavi sestavljeno sliko, kako bom leto 2017 zajela z veliko žlico in se bodo vsi cilji odvijali sami od sebe in v tem tednu sem bila zelo blizu uresničitvi dveh ciljev, vendar je na koncu vse padlo v vodo in priznam, da sem zaradi tega zadnje tri dni precej slabe volje in razmišljam samo o tem, kako fino bi bilo za en teden oditi v tople kraje in pozabiti na vse težave in poraze.
Drugi januarski zaključek je ta, da komaj čakam pomlad in poletje. Dovolj imam nizkih temperatur, predvsem pa bolezni, ki so januarja celotno našo hišo postavile pod karanteno. Močno upam, da sem s prejšnjim tednom zaključila z bolezenskimi stanji za letos.
Januarja sem tudi upihnila svojo 24-to svečko. Počutje: nič kaj drugače. :D Držim se mota, da so leta le številka oziroma spodnji citat prav lepo povzame moj pogled na staranje.
Seveda pa ni vse tako črno. Ena izmed stvari na katere sem v tem mesecu zelo ponosna je ta, da najin blog in YouTube kanal lepo napredujeta, da se obetajo nova sodelovanja in da me ustvarjanje novih vsebin noro veseli, hkrati pa mi predstavlja izziv in zelo dober način za kreativno izražanje, s katerim moja domišljija dobi krila.
Držim pesti, da bo februar malo bolj naklonjen mojim ciljem, enako pa upam tudi za vas. ❤︎

Se beremo,
Tamara


0 komentarji:

Objavite komentar

Thank you for taking your time to comment on our posts, we love to read them and answer back. <3