četrtek, 19. januar 2017

Od mene za mene (nakup za dušo)

Ojla! :D


S sodelovkami smo se pogovarjale o nakupovanju in prišle na temo, kaj si kupimo tako, čisto zase - za dušo. Tema se mi je zdela zanimiva, zato sem povprašala še prijateljice in odgovori so bili zelo različni. :D Ena kupuje nogavičke, druga posodo, tretja torbice, četrta zadevice za dekoriranje ... Kaj pa jaz? :)

1. ŠMINKA
To je res prva stvar, ki pomeni nekaj za mojo dušo, zadnjih nekaj let se je moje navdušenje nad šminkami precej poglobilo, kar so opazili tudi drugi. :D Zadnja pridobitev je šminka trenutno moje najljubše znamke Golden Rose, Longstay tekoča mat šminka (odtenek 17), ena izmed novih odtenkov v ponudbi - in ja, ni treba poudarjati, da sem navdušena, kajne? :D Precej težko sem se odločila, katero naj vzamem, kolebala sem še med 13 in 16. Naslednjič ... ;)

2. ČAJ
Ja, imam jih za pol omarice. Ja, res bi lahko kakšno škatlo porabila do konca, preden kupim novo. Ne, to niso dovolj dobro argumentirani razlogi, da bi razmislila o prenehanju. ;) Čaj pijem vsak dan, minimalno 2 skodelici, načeloma brez sladkorja - no, včasih dodam malo medu, ampak res redko. Rada kupujem čaje različnih znamk in okusov, imam pa dve stalnici, to sta zeleni in metin čaj - ne spadata v kategorijo "za dušo", ker sta "must have." :D Trenutno se navdušujem nad čaji, ki niso v filter vrečkah, odkar sem od božičke Tamare prejela super kjut cedilčka, pa še toliko bolj. ;)

3. LASNI DODATKI
Imela sem frufru, sedaj pa puščam, da preraste (bila je glupa ideja, ko sem imela črne lase in 5 let manj, mi je bilo res všeč, sedaj pa ... No, ne pristoji mi. :P) in tako vedno potrebujem kakšne lasnice, rada pa posežem tudi po obročkih, rožicah, trakovih, ki se kar nabirajo - še sončna očala velikokrat uporabim namesto obroča. ;)


6 komentarji:

  1. Lasni dodatki ti prav pašejo. Pod prvo točko se pa tudi sama podpišem. 😉

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O hvala! <3 Seveda, beauty bloggers klan. ;) hehehe

      Izbriši
  2. Prva in druga itak! Caj se skoraj raje kot sminko :) tretje pa tebi full pase, jaz pa sem s frizuro vedno precej dolgocasna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, verjamem. :D ma po moje je ravno v tem fora, jaz imam tudi ves čas enako obliko, pa potem z dodatki nekako kamufliram. :P Hvala! :)

      Izbriši
  3. Za dušo si rada kupim negovalno kozmetiko, trentno prisegam na bolj naravno (Herbio, dvorec trebnik). Občasno tudi kakšna ličila ali pa oblačila.
    Lp, Simona

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O ja, tudi kakšen kos oblačila. :D V zadnjem času pa tudi sama posegam po naravni negovalni kozmetiki (Meze, Sante ...). :) Hvala za komentar! <3

      Izbriši

Thank you for taking your time to comment on our posts, we love to read them and answer back. <3