ponedeljek, 24. april 2017

Pobeg od misli (fotoblog)

Hejla! :D

Uf, koliko časa je že minilo od zadnjega fotobloga.
Pred enim letom sem od Tamare prejela nekaj kartic, ki sem jih odpirala skladno s priložnostmi, katerim so bile namenjene. Na tej je pisalo "OPEN WHEN YOU GRADUATE", notri pa se je skrivalo sporočilce, da je ponosna name in naj jo poberem, da odhitiva na morje - na sladoled. Ideja je prišla ravno v času, ko sem to najbolj potrebovala, glava je bila že nekoliko prepolna vsega, kraj, kjer se uspem sprostiti in za nekaj trenutkov odklopiti vse misli, pa je morje. Ni treba, da so Bahami, niti Sejšeli. Povsem dovolj je nekaj uric na slovenski obali. Minulo nedeljo sva se tako sprehodili po Portorožu, šli na obljubljeno kepico sladoleda in poškljocali nekaj fotografij. 
"The waves of the sea help me get back to me."
Morje, sonce, svež zrak, svoboda. Kratek miselni oddih in kot vedno melanholija ob odhodu domov. Še kdo čuti tako ljubezen do morja? :)

Sea you soon! <3

0 komentarji:

Objavite komentar

Thank you for taking your time to comment on our posts, we love to read them and answer back. <3